no tittle.

Alphonse Gabriel Capone.mafia yg femes dan ohsem
was an american gangster who led Prohibition-crime syndicate

entri takde mengena ngan gegambo..assalamualaikum..jawab haa jawabb,hari ni nk bgtw yg aku baru je kluarkan baju baju lam luggage from hostel i tu..HAHAHHA.stelah sekian lame, sejak start cuti habes spm ,habis skola la kire kan..alaa freedom day after all. ngko kire la brape berapa hari baju teperuk lam luggage tu..naseb tk bdebu.bau pun da mcm ala-2 antik gituu.HAHAHA.okey...aku memang pmalas pon..ad aku kesah ?? tapi kan,,5 bulan baju duk dlm tu kan,, txkan baju makin kecik..dulu aku pakai besa gedabak,skang ni da ngam-2 ngan aku..mak ai.ape agaknya massalah tu ?? cpt nye mngembang..uwaaaa..malas aa nk taip pnjang-2..nati mengarut tx abes-2..

sedang menunggu detik 12 tgah hari lol.bdebo bdebo
doakan aku dpt yg terbaik..tx sabau nak masuk u..minx2 ad org yg aku knl sorang dua pon xpa..