welcome to the club.

ALLAH SELAMA...TKAN KAMU...ALLAH SELAMA..TKAN KAMU.ALLAH SELAMATKAN MEK JOYAH BALDI..ALLAH SELAMA..TKAN KAMUU..*nyanyi versi p.ramlee
wasapp.bfday jojo harinih.AHAAHAHAA. lambat sikik je hehh..kalu wish tengoh-2 malam rama dooh.gewe lagi.saeng-2 17 og lagi...hoo rama lahh kea.takut mu tx napok aku jh wish ko mu..hehehehhehe..kut meseh aku ataa.kut effbiee aku post.hoo sini pong aku post jugokk..ambe iklah blake.doksoh risaa.
comey hoo aku pilih gambo lam pesbukk ogre.doh la gambo comey-2 blake.payoh ambe nok milih.
hua hua huaa.sungguh..dok nipuu.*jari hantu ngan telunjuk disilang kt blkang

meh sini nok kabo name ye.mok ye beri name nurul hidayah.18teen doh lahh.baru nok 18 teen ye.hahahahhaaa.ambe 18teen lame doss.wakakakakak.ye bijok.makan bnyok tapi kuruh situ ahh..ye baik.dok caring pong.hew3.rajeng..mende g ehh.bnyok laa nok list sinih.jeng pc aku phning.hahaaha.aku sayang mu.ngan saeng-2 bes hok laen pong sayang gok.i labyu..kite membe sapa mapuh neh3..doksoh care kokrang laeng la nok kate pende..nyibuk je tuhh.

nah hadiohh !!! fresh dari jeti botnambang..HAHAHAHAHA.*tetibe
ambik laa nok sangat kann..iklah dari hati kecik aku.