first time

assalamualaikum.first time aku rase sedih gini mg tahuu dok saem weyy !! okehh.kawan sayaa tgh sedih dan saya thuwalaupundia tidak bagitahu directly.tapi saya hanyaa mampu bdiam diri.saya nak gila-2 tolong dia tapi saya ter-agak2 nk tegur dia nk tnyaa apehal.saya tahuu dia maluu nk share masa-alohh tuh dan saya decide untuk bdiam diri buat-2 tx kisahh ! padahaa kisohh sokmoo.empat jam berlaluu.heheee.cewwahh :))  saya rasa serba salahh sebab uat macam gituh ke kawan saya tuhh.terasa tidak gunaa diri ini untuk bergelar saem mg !! saudaari tuttt , nihh first time tengok keadaan awak dilanda masalah sebab selama nih pun awak mmg tak suka nk kongsi masalah dengan sayaa bbnding dgn anasir-2 luar.kadang-2 terasa jugakk sebab rase ..tahulahh...tak reti nak kate ngan ayt..huhuuuuh..msti awokk rase saye tak meced hal-2 ginh.tapi awokk tak teraa pong nak mngadu dombaa kat saya...nasib baik aku nih positive thinker you know !! jarang-2 je aku negative tuhh.heheee.awakk buat saya leleh tau hari nihh mmikirkan dirimuu.ahahahahahaha.ayat tak leh blahh.


.tapi its not your fault at all.maybe aku pun ada salahh jugakk mmbuatkan sapa mg rase janggal tuh !!
awokk terr.aku post bende nih mase mg tngah ad mslah .dohh laa kol 1 pagi uat natang neyh .tak tahu laa klu mg tadokk doh masalah tuh lening.aku  pun tak tak tahu beno nye.tapi kan akuu tahuu laa mg tengoh sedeyh uhh..aku kawan lame doh nge mg.aku bukann sedoo pah bile..